erlend mb Startet 21.April.2021 Link til dette innlegget Startet 21.April.2021 Jeg har en tennplugg liggende inni dobbelt innen, og muligens noe annet rask. Jeg har tenkt på å kjøpe inspeksjonskamera, og en bøybar gripeklo fra Biltema, og tape de sammen. Er det noen som har prøvd dette med suksess? Sitér dette innlegget Link to post
Bottenopp Svart 21.April.2021 Link til dette innlegget Svart 21.April.2021 Har ikke erfaring fra Biltema cam men Inspector Cam som vist i linken har jeg god erfaring med. Det har bra lys rundt linsen og. Selges flere steder. https://www.elektroimportoren.no/inspeksjonskamera-inspectorcam-3m-flex-wifi/91391/Product.html?Referer=googleshopping&gclid=CjwKCAjwmv-DBhAMEiwA7xYrd-jqnV6dxG15n_A4R88e5mlu9lipnDwySvRQA8TSxg0BfBBzvPCmahoCJ1sQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&utm_campaign=googleshopping&utm_medium=na&utm_source=na Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Jeg har biltema-kameraet og har brukt det til å finne et micro sd-kort til plotteren som jeg mista innunder en plate i lugaren. Veldig praktisk å vite akkurat hvilken plate jeg skulle skru løs for å få tak i den. Kvaliteten er mere enn god nok til formålet. Den kan kobles til en PC, og dermed har man en stor og fin skjerm. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Med USB-otg adapter kan det kobles til telefon eller nettbrett også. Finn passende app for å vise bildet. Kan være litt plundrete å få opp bildet, men går som regel på andre eller tredje forsøk. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.