Rookie_332 Startet 22.April.2021 Link til dette innlegget Startet 22.April.2021 Jeg har renset teaken min på utsiden og fantastisk produkt men skal jeg ha på teak olje etter behandling ? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Du vil sikkert få mange ulike svar på dette. Min favoritt er Höveling teak sealer da jeg syns den beskytter finish lengst/best. Men som sagt smak og behag. Noen liker grå, andre liker blank osv. Jeg har brukt rens for ofte/mye og må nok frem med pusseklossen i sommer. Kommer ikke til å bruke rens mer men være flittigere med vask og sealer. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 22.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Fantino skrev for 3 timer siden: Du vil sikkert få mange ulike svar på dette. Min favoritt er Höveling teak sealer da jeg syns den beskytter finish lengst/best. Men som sagt smak og behag. Noen liker grå, andre liker blank osv. Jeg har brukt rens for ofte/mye og må nok frem med pusseklossen i sommer. Kommer ikke til å bruke rens mer men være flittigere med vask og sealer. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Jeg bruker også Snappy på teaken ute. Fantastisk kjemi i de to flaskene, men pokker så sinna den første rensen er. Forsiktig med fingre og klær Jeg synes det blir varmest med olje etterpå. Jeg er ikke så nøye med merket på de, bare sørger for å få en som er for utebruk. 2 påføringer med klut i tørt vær. Forsiktig med å bruke for mye olje, tørk heller av enn å la det stå med overflødig olje, da kan olja sige ned innunder natemassen og natene kan løsne/smelte. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 23.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2021 Worry II skrev for 7 timer siden: Jeg bruker også Snappy på teaken ute. Fantastisk kjemi i de to flaskene, men pokker så sinna den første rensen er. Forsiktig med fingre og klær Jeg synes det blir varmest med olje etterpå. Jeg er ikke så nøye med merket på de, bare sørger for å få en som er for utebruk. 2 påføringer med klut i tørt vær. Forsiktig med å bruke for mye olje, tørk heller av enn å la det stå med overflødig olje, da kan olja sige ned innunder natemassen og natene kan løsne/smelte. Ja enig tror jeg legger på litt olje og får en mer varmere teak en grå farget ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.