pAndahug Startet 23.April.2021 Link til dette innlegget Startet 23.April.2021 Hei! Har over flere sessonger (bruker båten veldig lite) merket at båten har begynt å dra mer og mer til høyre. Ifjor ble det så ille at du måtte konstant ratte for å holde båten rett. Kjøpte da inn en ny (brukt) styresylinder for å se om det eventuelt var denne som var synderen. Etter my banning i et trangt motorrom fikk jeg byttet denne, men styringen fortsatte å gå til høyre ved oppstart. (Den siger ikke når motor er av). Jeg har ikke fått luftet 100% enda da jeg gikk tom for hydralikkolje, men tenkte å høre litt her etter tips før jeg går i gang igjen. Kanskje er det noen kloke hoder som har vært bort i noe lignende? Jeg har KAD42P-A med egen beholder for hydralikkoljen. 2 Slanger som går opp til ratt og inn i styresylinder. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 23.April.2021 Link til dette innlegget Svart 23.April.2021 Kanskje tilbakeslag ventilene i ratt pumpa ikke tetter helt. Da kan styring gå til den ene siden uten å bevege rattet. Sitter i bakkant av rattpumpe der slangene er koplet på. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.