Jamaica2 Startet 25.April.2021 Link til dette innlegget Startet 25.April.2021 (redigert) Heisann. Min Meaco dd8l standard løser rødt på "!" indikatoren under power-knappen. En kjapp kikk i manualen sier at det luftfilteret må renses. Det er gjort jevnlig det siste året med støvsuger slik manualen sier. Utluftningen virker på toppen, men den drar ikke luft innover ved fronten. Ved visuell inspeksjon, så ser det ikke ut som viften bak luftfilteret går. Den surrer veldig sakte. Kan derfor anta at den ikke får nok luft inn. Hvordan kan dette renses, har ikke skrudd av de to skruene på topplokket. Antar garantien vil da brytes? Redigert 25.April.2021 av Jamaica2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Almvik Svart 25.April.2021 Link til dette innlegget Svart 25.April.2021 Jeg sende in min på garantireparasjon. I infoen du får i samband med det så står det at hvis den er veldig møkkete inne i så er det kostnader for rengjøring og at feilen kan bero på det. Jeg åpnet maskinen og vasket den ren innvendig. Sende så in den på reparasjon. Klart du kan åpne den, det er jo din maskin, men om du ødelegger noe inne der så er det vel et spørsmål om det er det som er orsaken til feilen. Det må være en orsakssammenheng for at de skal nekte deg en reklamation. Garantien som kommer uppepå der igen kanske du bryter avtalen til, men hva gjør den som du ikke kan reklamere på? Sitér dette innlegget Link to post
Jamaica2 Svart 26.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2021 @Almvik Takk for svar. Men etter en telefonsamtale med Bedre inneklima kan jeg bekrefte at du kan selv åpne maskinen men da mister du garantien. Jeg sender min inn. Sitér dette innlegget Link to post
Jamaica2 Svart 23.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2021 I tilfelle noen andre skulle få samme feil som jeg fikk, så har Bedreinneklimma fikset avfukteren. "Byttet WTC/VTC føler" Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 24.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2023 Jamaica2 skrev On 23.5.2021 at 22.35: I tilfelle noen andre skulle få samme feil som jeg fikk, så har Bedreinneklimma fikset avfukteren. "Byttet WTC/VTC føler" Jeg har fått samme problem på en av mine. Hva kostet jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Jamaica2 Svart 5.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2023 Hei, Karlsenkystfiske skrev On 24.7.2023 at 20.05: Jeg har fått samme problem på en av mine. Hva kostet jobben? Jobben var gratis. Jeg betalte kun frakt til dem, og de retunerte avfukteren ferdig reparert og betalte frakt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.