Hvaler68 Startet 28.April.2021 Link til dette innlegget Startet 28.April.2021 Jeg har et prosjekt med å oppgradere fra analoge instrumenter til digitalt multiinstrument på en Suzuki 200 ATL 2016. Denne sitter på en Askeladden BR 61. Har kjøpt inn følgende: 34000-96L42 A. GAUGE KIT 36001-88L00 B. CABLE KIT Jeg har fått NMEA2000 nettverket opp å gå. Men er litt usikker på tilkobling av motordata. Spørsmålet er hvor jeg skal koble meg til for å få ut de digitale signalene. Se kommentarer og spørsmål i bildet. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 28.April.2021 Link til dette innlegget Svart 28.April.2021 I denne tråden på THT forum vil du finne en link for å laste ned SMG4 installasjonsmanual. https://www.thehulltruth.com/marine-electronics-forum/1074753-suzuki-multi-function-gauge.html Der vil du finne informasjon om hva du trenger og hvordan det skal kobles. Greg (Moonlighter475) har mye kunnskap om dette så du kan poste spørsmål i tråden og du vil raskt få svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.