Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Det fungerer ikke helt på den måten. Forbruket følger på ingen måte turtallet slavisk, det handler mer om effektuttak. Hva slags båt, planende eller deplacement, vekt/last, propell, sjø...

Ca. 17-18 liter per time på full gass med rett propell er mitt halvkvalifiserte forslag. Dette er helt uavhengig av båttype. På alle lavere turtall vil den bruke mindre enn dette. 

X10an

X10an

Det fungerer ikke helt på den måten. Forbruket følger på ingen måte turtallet slavisk, det handler mer om effektuttak. Hva slags båt, planende eller deplacement, vekt/last, propell, sjø...

Ca. 17-18 liter per time på full gass med rett propell er mitt halvkvalifiserte forslag. Dette er uavhengig av båttype.

X10an

X10an

Ca. 17-18 liter per time på full gass med rett propell er mitt forslag. 

X10an

X10an

• Create New...