Jump to content

Edit History

Gudrun

Gudrun

Fant ingen større oljekanner i kjelleren for å lese på etiketten, kun en liten syntetisk olje for gressklipper.

Der var en exp. dato satt.

Det går jo og an å levere oljeprøver til analyse, men det koster vel skjorten.

På sikkerhetsdatabladet for oljen til trådstarter står det blant annet:   Keep container tightly closed. Keep container in a cool well-ventilated area.

Litt mer info om smørolje:

https://www.tu.no/artikler/hva-er-det-egentlig-i-smoreolje-annet-enn-olje/233307

Ved å koble det sammen  med hva som er henvist til i PiperBill sitt svar over her er jeg ihvertfall sikker på hva jeg ville gjort..

Gudrun

Gudrun

Fant ingen større oljekanner i kjelleren for å lese på etiketten, kun en liten syntetisk olje for gressklipper.

Det går jo og an å levere oljeprøver til analyse, men det koster vel skjorten.

På sikkerhetsdatabladet for oljen til trådstarter står det blant annet:   Keep container tightly closed. Keep container in a cool well-ventilated area.

Ved å koble det sammen  med hva som er henvist til i PiperBill sitt svar over her er jeg ihvertfall sikker på hva jeg ville gjort..

Gudrun

Gudrun

Gudrun

Gudrun

Fant ingen større oljekanner i kjelleren for å lese på etiketten, kun en liten til syntetisk olje for gressklipper.

Ved å koble detsammen  med hva som er hevist til i PiperBill sitt svar over her er jeg ihvertfall sikker på hva jeg ville gjort..

• Create New...