Roger og Olina Startet 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2021 Har 2 Hino 6.4L maks turtall skal være 3000 o/min. På disse så står det slike Sportluftfiltere. De er igjengrodd og må ha nye. Men hva skal jeg kjøpe? Det er jo priser fra 150kr og oppover. Dette er jo store motorer med turbo og intercooler. Så tipper de trenger en del luft. Har forsøkt å lese meg litt opp, men de fleste artikler omhandler biler. Festet der en skrur de på, er 78cm så er litt størrelse her. Forslag mottas med takk ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 For å gjøre det enkelt: Biltema Art. 32.324 bør fungere helt upåklagelig. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 1.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Så den slipper nok luft igjennom? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Jeg brukte de blå på mine TAMD 60A motorer. Intet problem i 12 år. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bellen Svart 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Roger og Olina skrev 54 minutter siden: Så den slipper nok luft igjennom? Ja, det tror jeg skal gå helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Roger og Olina skrev for 13 timer siden: Festet der en skrur de på, er 78cm så er litt størrelse her Kanskje ta en prat med Color Line for å høre hvor de handler til sine maskiner? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Nå, nå, ikke så sarkastisk. Ble nok en kommafeil :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 2.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 X10an skrev for 7 timer siden: Kanskje ta en prat med Color Line for å høre hvor de handler til sine maskiner? Lurt, tar en telefon til dem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.