Jump to content

Finnes det et båt toalett som er problemfritt?

AndrissaExplorer

Recommended Posts

paxo skrev for 13 timer siden:

Som sagt. Stor septik og rikelig nedspyling er løsningen.

Ser ikke ut til at det går "helt inn " oss alle...

Men jeg har samme erfaring...aldri hatt noe problem de 15 årene vi har brukt vårt Jabsco...men har heller aldri spart på vannet ved nedspyling...

paxo skrev for 13 timer siden:

Greit nok om man har stor båt med plass til stor tank. Det er det ikke alle som har.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

paxo skrev for 14 timer siden:

Stor septik og rikelig nedspyling er løsningen.

Det er i alle fall en løsning. Her går det i liten tank og sparsommelig skylling. Og likevel null problemer. Men så skal det sies at jeg stort sett bruker ferskvann til nedspyling, så urinstein er ikke et tema hos meg. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
paxo skrev On 15.11.2021 at 20.59:

Nei vettu hva… her er det tjukt rør rett over bord. Saltvannsspyling så det blir aldri spart på vannet. Aldri brukt noe annet enn lambi.

likevel går det tett rett som det er. Kverna er rett og slett ikke dimensjonert for mannfolk som driter 1, max 2 ganger i døgnet.

Karlsenkystfiske skrev 1 time siden:

Nei vettu hva… her er det tjukt rør rett over bord. Saltvannsspyling så det blir aldri spart på vannet. Aldri brukt noe annet enn lambi.

likevel går det tett rett som det er. Kverna er rett og slett ikke dimensjonert for mannfolk som driter 1, max 2 ganger i døgnet.

Du må klippe underveis

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...