amandus007 Startet 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2021 Vurderer å kjøpe en garmin 922 pluss, men er usikker på hvilken giver jeg skal velge. Båten er en ørnvik/quicksilver 640 wekend, og skal brukes til en del fiske. Har bare hatt hekkmonterte givere før, men nå ser jeg det er innenbords, og gjennomgående. Noen tips, eller erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 1.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Dybde du fisker på? Men en annen ting, 922 plus har ikke innebygget ekkolodd, så du må nok se etter en 922xs eller så må du kjøpe egen modul, men det blir langt dyrere enn å bare kjøpe samme plotter med innebygget ekkolodd. Sitér dette innlegget Link to post
amandus007 Svart 1.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2021 Upresist av meg, det er den med ekkolodd jeg vurderer. Fisker ned til 200, men så for meg en giver som funket ok til 100m Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 GARMIN Hekksvinger GT51-TM er laget for dypt sjøvann Denne er vel det beste garmin har å by på og at du antagelig kan bruke denne svingen. Du får svinger som er mye bedre en dette og men da snakker du andre kostnader. Gt51 ser fisk 100m + hadde en GT 21 og den så du fisk ned til 30m+ Sitér dette innlegget Link to post
amandus007 Svart 3.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2021 Tusen takk for avklarende svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.