Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Grand Banks jr skrev for 9 timer siden:

Har tenkt på å få slikt gulv i 3-4 år men fikk aldri bestilt fra utlandet. Og i fjor var jeg for sent ute på Biltema. Så i år har jeg fulgt godt med

Jeg kjøpte en rull på Biltema - Rygge i fjor. Så ble de utsolgt. Da gikk jeg inn på hjemmesiden deres og ba om å bli oppdatert når de fikk det inn igjen. Jeg fikk beskjed pr. e-post når de fikk inn.

Det er klart at Biltema må bestille inn mer når de går tomme. 

Jeg følger tråden til Grand Banks jr. - jeg har planer om å legge Eva-teaken på skrogsidene i ht-båten min :wink: på dørken kommer jeg til å bruke isi-teaken til maritim (https://www.maritim.no/isiteek-dekksplank-2x45mm-sort-nating-1-00m2), den ser mer naturlig ut (men er mye dyrere :worry:), natene i Eva-teaken er etter min mening for dype, de er perfekte støv, sand, salt og smulesamlere :wink:

tom Cognac

tom Cognac

Grand Banks jr skrev for 9 timer siden:

Har tenkt på å få slikt gulv i 3-4 år men fikk aldri bestilt fra utlandet. Og i fjor var jeg for sent ute på Biltema. Så i år har jeg fulgt godt med

Jeg kjøpte en rull på Biltema - Rygge i fjor. Så ble de utsolgt. Da gikk jeg inn på hjemmesiden deres og ba om å bli oppdatert når de fikk det inn igjen. Det er klart at Biltema må bestille inn mer når de går tomme. 

Jeg følger tråden til Grand Banks jr. - jeg har planer om å legge Eva-teaken på skrogsidene i ht-båten min :wink: på dørken kommer jeg til å bruke isi-teaken til maritim, den ser mer naturlig ut (men er mye dyrere :worry:), natene i Eva-teaken er etter min mening for dype, de er perfekte støv og smulesamlere :wink:

• Create New...