jope Startet 12.Juni.2003 Del på Facebook Startet 12.Juni.2003 Er det noen som vet hvilke stusser som skal brukes ved eventuell tilkobling av varmtvannstank/defroster på MD21 (rund kjøler). Når jeg ser motor forfra er det to plugger på høyre side bak og litt over vannpumpa og en på venstre side. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Juni.2003 Del på Facebook Svart 13.Juni.2003 Rund kjøler tilsier at du har MD21B, jeg har A-versjonen og denne er noe annerledes i dette området. Inn/ut-tak er plugget med "anode-plugger", og man må finne en plugg på hver side av thermostaten. (trykk/suge-side av vannpumpen) Når jeg ser på brosjyren synes det som om uttaket er der pilen viser, dette er under thermostaten (trykksiden), der vannet kommer ifra motor-toppen. Du skal da også finne en tilsvarende plugg på oversiden av thermostaten (suge-siden), dette er inntaket. Hvis du alltid har sirkulasjon i defroster/bereder-kretsen lønner det seg å tette by-pass'en under thermostaten. Dette gir bedre sirkulasjon i defroster/bereder samt bedre kjøling av motoren ved høy belastning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.