PanzerHans Startet 3.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2021 Finnes det autopiloter som og kan sette trim flaps for stabilisering av båten under fart? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 3.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2021 Nei, men ZipWake dynamiske trim system har automatisk stabilisering av båten. http://www.zipwake.com/ Sitér dette innlegget Link to post
PanzerHans Svart 3.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2021 Ja, har sett på den, men tror jeg velger Mente når jeg skal skifte ut min antikvariske Bennet en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 3.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2021 Jeg monterte Zipwake på min i vinter. Har kun testet båten en liten tur, men det virker lovende i forhold til trimplan som sto på den fra før. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 3.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2021 Monterte Mente på mine Lenco-tabs, det er de beste 5000,- jeg noen sinne har brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.