Jump to content

Edit History

PanzerHans

PanzerHans

I fri er de like, setter jeg den fremover, så skiller det 2-300 på parallell posisjon og tilsvarende bakover. Mindre praktisk problem bakover, da det er sjelden jeg kjører det så hardt, men frustrerende likevel.

Jeg antar det bare er litt lenger vandring på gasswire på babord side slik at gassarmen beveger seg litt etter styrbord sin gassarm. Håper det er en justeringsskrue der, men jeg har ikke fått kikket etter ordentlig enda.

PanzerHans

PanzerHans

I fri er de like, setter jeg den fremover, så skiller det 2-300 på parallell posisjon og tilsvarende bakover. Mindre praktisk problem bakover, da det er sjelden jeg kjører det så hardt, men frustrerende likevel.

Jeg antar det bare er litt lenger vandring på babord side slik at gassarmen beveger seg litt etter styrbord sin gassarm. Håper det er en justeringsskrue der, men jeg har ikke fått kikket etter ordentlig enda.

PanzerHans

PanzerHans

PanzerHans

PanzerHans

I fri er de like, setter jeg den fremover, så skiller det 2-300 og tilsvarende bakover. Mindre praktisk problem bakover, da det er sjelden jeg kjører det så hardt, men frustrerende likevel.

• Create New...