betjent Startet 6.Mai.2021 Del på Facebook Startet 6.Mai.2021 Kjøpte meg et Huawei MatePad T 10s, og tanken var å bruke det til navigasjon i båten. Selvsagt er det ikke mulighet for å laste ned "gulesider sjø", kartverkets "hvor" mm. Men er det noen som har tips til app fra Huawei jeg kan bruke? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 8.Mai.2021 Del på Facebook Svart 8.Mai.2021 Jeg mistenker at Huawei ikke har noen egne apper for dette, men du mener kanske «tilgjengelig fra app store på en Huawei», ikke «app fra Huawei»? Så lenge Huawei ikke får bruke Google Play Store så er man avhengig av at utviklerne også publiserer sine apper i Huawei sin store (eller at de tilgjengeliggjøres i andre sideloader-stores). Enn så lenge er vel utvalget i Huawei AppGallery heller dårlig. Mitt beste forslag er å sjekke om du kan sideloade Navionics, iSailor eller GuleSider, men da må du nok google og grave litt. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
enslagsgjest Svart 8.Mai.2021 Del på Facebook Svart 8.Mai.2021 Du får laste ned .apk for diverse programmer og teste hvor bra de funker uten google integrasjon. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.