TiFi Startet 6.Mai.2021 Del på Facebook Startet 6.Mai.2021 Jeg og min venninne har planer om å bygge en flåte til sommeren og tar gjerne imot tips og triks. Vi har aldri gjort noe lignende før så vet ikke helt hvor vi skal starte. Håper dere kan hjelpe oss med å komme i gang Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 6.Mai.2021 Del på Facebook Svart 6.Mai.2021 Størrelse? Badeflåte? Fint hvis du kommer med opplysninger om hva som er planen med fåten og hvor du skal ha den, stille vann eller sjøen? Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
X10an Svart 7.Mai.2021 Del på Facebook Svart 7.Mai.2021 (redigert) Det har jeg aldri gjort før, så det tror jeg helt sikkert at jeg kan... Start med det grunnleggende. Arkimedes har gode innspill. Regn ut forholdet mellom vekt og oppdrift. Bruk gamle sommerdekk og fest med gjennomgående rustfri bolt: Montér motor der plass finnes, 75 hester bør holde: Grill monteres på brennbar grunn: Dra snor for start: Tautrekkingskonkurranse mot dumdristige: Kos på tur med gode venner: Redigert 7.Mai.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.Mai.2021 Del på Facebook Svart 7.Mai.2021 Og ikke bruk isopor for oppdrift! Den smuldrer opp og vips så har dere blitt miljøkriminelle. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 7.Mai.2021 Del på Facebook Svart 7.Mai.2021 Gode flyteelement kan være slike blå 200 liters plastfat eller Vera-rør/glassfiberrør med tette ender. På foppen bygges en normal terasseplatting som er tilpasset flyteelementene. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Mai.2021 Del på Facebook Svart 7.Mai.2021 Den blå Isoporen kan du bruke. Heter vel Styropor. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Skrotnisse Svart 7.Mai.2021 Del på Facebook Svart 7.Mai.2021 Eller den rosa Sitér dette innlegget Link to post
Duvel Svart 7.Mai.2021 Del på Facebook Svart 7.Mai.2021 X10an skrev for 17 timer siden: Det har jeg aldri gjort før, så det tror jeg helt sikkert at jeg kan... Start med det grunnleggende. Arkimedes har gode innspill. Regn ut forholdet mellom vekt og oppdrift. Bruk gamle sommerdekk og fest med gjennomgående rustfri bolt: Montér motor der plass finnes, 75 hester bør holde: Grill monteres på brennbar grunn: Dra snor for start: Tautrekkingskonkurranse mot dumdristige: Kos på tur med gode venner: Det er en stund siden jeg har ristet så kraftig av latter som da jeg leste den der. Jeg mistenker at du er lærer av yrke for nå tror jeg at jeg også kan lage en sånn, 75 hester burde holde... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.