Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

NilsPils skrev 18 minutter siden:

Han har tatt plassen min . . . !  :headbang: 

Helt riktig at det er bratt og at man må klatre for å komme i land. Vi synes det er noe av sjarmen med den plassen. Det har hittil gått fint for hele familien, inklusive gamlingen. Og det er den luneste plassen inne i pollen når brygga er opptatt.

Det kan være litt værhardt inne i pollen. Og det kan svelle ganske mye. Jeg har opplevd at selv båter som ligger longside ved brygga har stukket av på natta når det blåser fra syd-øst. Men vi som lå ved fjellet ble liggende.

Samme som oss det, absolutt beste plassen der inne i hullet mot den bratte veggen så langt at man klarer å klatre opp, ut med noen store kulefendere så kan man bli liggende noen dager. For å ikke snakke om kveldssolen ☀️

ne.andersson

ne.andersson

NilsPils skrev 13 minutter siden:

Han har tatt plassen min . . . !  :headbang: 

Helt riktig at det er bratt og at man må klatre for å komme i land. Vi synes det er noe av sjarmen med den plassen. Det har hittil gått fint for hele familien, inklusive gamlingen. Og det er den luneste plassen inne i pollen når brygga er opptatt.

Det kan være litt værhardt inne i pollen. Og det kan svelle ganske mye. Jeg har opplevd at selv båter som ligger longside ved brygga har stukket av på natta når det blåser fra syd-øst. Men vi som lå ved fjellet ble liggende.

Samme som oss det, absolutt beste plassen der inne i hullet mot den bratte veggen så langt at man klarer å klatre opp, ut med noen store kulefendere så kan man bli liggende noen dager.

• Create New...