Chilli Solbris Startet 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2021 Baatplassen-vimpel kan bestilles her: Baatplassen vimpel Det jobbes med å gjøre bildene bedre! Jeg har muligens brukt for høy oppløsning! Jeg har for øyeblikket 20 vimpler på lager. Jeg er i kontakt med Oslo Flaggfabrikk for å få pris på nye. Det er god kvalitet på disse vimplene!! Totalpris inkl. frakt er kr 239. Vis at du er medlem når du er på tur og få en hyggelig prat med andre medlemmer! Treffer dere meg utpå har jeg vimpler ombord og da blir 39 kroner trukket fra på prisen. Redigert 08.mai: Alle er nå solgt og vi venter nye inn om ca 4 uker. Denne tråden vil da bli oppdatert. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Espen Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Bestillt, men fikk feilmelding, IM sendt Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Mange takk for opplysningen. Bestilling lagt inn :) Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Det er problem med bestilling på websiden ser det ut for. Bestilling på mobilen går greit. Kom med tilbakemeldinger på om det fungerer eller ikke så dere får bestilt! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Familiesnekke Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Supert; dette har vi ventet lenge på Jeg bestilte og betalte med Vipps, og det ser for meg ut som at det var vellykket! Det står at det blir levert hjem, selv om jeg valgte «henting». Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Vimpel har jeg hatt lyst på lenge Fikk denne meldingen: NoReverseMatch at /vipps/payment/complete/ Men ble trukket på Vips, logget ikke inn, laget ikke bruker. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 (redigert) Familiesnekke skrev 3 minutter siden: Supert; dette har vi ventet lenge på Jeg bestilte og betalte med Vipps, og det ser for meg ut som at det var vellykket! Det står at det blir levert hjem, selv om jeg valgte «henting». Stemmer det? Porto for brev i posten er inkludert i prisen. Jeg måtte velge å gjøre det slik for at det skulle bli så enkelt som mulig. Utover det avtaler vi bare henting og levering som du ønsker! Redigert 7.Mai.2021 av Solbris II Rettet skrivefeil. (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Too Much skrev 2 minutter siden: Vimpel har jeg hatt lyst på lenge Fikk denne meldingen: NoReverseMatch at /vipps/payment/complete/ Men ble trukket på Vips, logget ikke inn, laget ikke bruker. Send meg en IM med navnet ditt så finner jeg igjen bestillingen. Skal ikke være nødvendig å lage en permanent bruker..... Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Vimpler som er bestilt i dag, fredag den 7. mai, går i posten mandag 10. mai. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Fantastisk @Solbris II Regner med du har disse på lager lenge. Endelig kan jeg henge opp den som henger inne.. å kaste den som er utslitt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Bjørn Løvjomås skrev 4 minutter siden: Fantastisk @Solbris II Regner med du har disse på lager lenge. Endelig kan jeg henge opp den som henger inne.. å kaste den som er utslitt. Etter rushet i dag har jeg 10 igjen. Og jeg kommer til å bestille inn flere! Det skal alltid være noen på lager. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Til de av dere som bestiller vimpler fra og med nå (7. mai kl. 14.20) må velge fraktalternativ "Post som brev!" Prisen på selve vimpelen blir derfor satt ned til kr 200,- fra og med nå slik at frakten blir skilt ut. Frakt skal dekke kostnadene for porto og konvolutt. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bonita I Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Får ikke anledning til å velge "post som brev" - og ved avkryssing levering via Posten, blir frakten kr 149,-.. . synes det var vel mye ... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Roger jo Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 (redigert) Solbris II skrev for 1 time siden: velge fraktalternativ "Post som brev!" Det er bare hente på posten som virker Vipset kr200 og adr. i im. Noen runder med sikk sakk i tuppen av vimpelen, så holder den til sola har bleknet den. Redigert 7.Mai.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Da får vi ta tak i det. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Bonita I skrev 11 minutter siden: Får ikke anledning til å velge "post som brev" - og ved avkryssing levering via Posten, blir frakten kr 149,-.. . synes det var vel mye ... Du skal ikke velge post som pakke. Jeg skriver jo det. Da velger du å hente og sender meg adressen din. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Roger jo Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Solbris II skrev 1 minutt siden: Da velger du å hente og sender meg adressen din. Den virket ikke på min pc, kun pakke. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Roger jo skrev Just now: Den virket ikke på min pc, kun pakke. Jeg har sendt det over til Hansson lager butikken. Pakke må ikke velges. Da blir det bare dyrt. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Merkelig at dette ikke virker rundt om kring. Vi finner ingen feil. De som kjører prøvekjøp får ikke feilmelding. Når man velger å putte en vimpel i postkassen skal det automatisk komme opp en totalsum på 239 kroner. Så velger dere Post som brev som alternativ for sending. Prøv å handle uten å "melde dere inn", går ikke det så prøv å melde dere inn og se om det er noen forskjell. Feilen i bestillingen må finnes! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bonita I Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 (redigert) Solbris II skrev 34 minutter siden: Du skal ikke velge post som pakke. Jeg skriver jo det. Da velger du å hente og sender meg adressen din. Gjorde kun et forsøk fordi "brev" ikke fungerte. Prøvde igjen, men det er heller ikke mulig å velge "klikk og hent". Prøvde å registrere meg , men samme problem, kun mulig å velge alternativ "Postpakke" (og da blir det dyrt...) Vimpelen kommer opp med kr 200,- i handlevognen ikke 239,- Redigert 7.Mai.2021 av Bonita I (see edit history) Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Roger jo Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Solbris II skrev 19 minutter siden: Merkelig at dette ikke virker rundt om kring. Vi finner ingen feil. De som kjører prøvekjøp får ikke feilmelding. har erfart at det ikke nytte å finn feil fra den PC`n en arbeider fra Må over på en annen pc. Her er det bare hente på posten som virker. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Bonita I skrev 17 minutter siden: Gjorde kun et forsøk fordi "brev" ikke fungerte. Prøvde igjen, men det er heller ikke mulig å velge "klikk og hent". Prøvde å registrere meg , men samme problem, kun mulig å velge alternativ "Postpakke" (og da blir det dyrt...) Vimpelen kommer opp med kr 200,- i handlevognen ikke 239,- Supert! Takk for tilbakemeldingen! Har du også prøvd forskjellige nettlesere? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Roger jo skrev 1 minutt siden: har erfart at det ikke nytte å finn feil fra den PC`n en arbeider fra Må over på en annen pc. Her er det bare hente på posten som virker. Dette er super tilbakemelding! Oversendes til han som har laget nettbutikkløsningen!! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bonita I Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Solbris II skrev 1 minutt siden: Supert! Takk for tilbakemeldingen! Har du også prøvd forskjellige nettlesere? Bruker Chrome - har ikke prøvd andre Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Chilli Solbris Svart 7.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Bonita I skrev 1 minutt siden: Bruker Chrome - har ikke prøvd andre Takker! Har meldt det inn! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.