Jump to content

Baatplassen vimpel kan nå bestilles! (Foreløpig utsolgt)

Chilli Solbris

Recommended Posts

Solbris II skrev 41 minutter siden:

Supert! Takk for tilbakemeldingen!:thumbsup:
Har du også prøvd forskjellige nettlesere?

Prøvde med Microsoft Edge - og da gikk bestillingen gjennom med "Brevpost".  Var fortsatt ikke mulig å bruke "Klikk og hent".   Kom riktignok et par sider med feilmeldinger etter å ha betalt via VIPPS - men mottok ordrebekreftelse like etterpå

En liten utfordring til IT-folka - men så lenge jeg fikk bestilt er jeg fornøyd :wink: for vimpelen jeg har i dag er ikke hverken representativ eller brukendes som "vaskefille".  

Redigert av Bonita I (see edit history)

BONITA I

Bonita I skrev 1 minutt siden:

Prøvde med Microsoft Edge - og da gikk bestillingen gjennom med "Brevpost".  Var fortsatt ikke mulig å bruke "Klikk og hent".   

En liten utfordring til IT-folka - men så lenge jeg fikk bestilt er jeg fornøyd :wink: for vimpelen jeg har i dag er ikke hverken representativ eller brukendes som "vaskefille".  

Helt konge tilbakemelding dette! Jeg melder det videre!
Er en flink ung mann som lager nettbutikken min. Men han trenger innspill når ting feiler! Det får han jo nå!:giggle:

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Som vinner den første båtplassen entusiast vinneren i 2003 er jeg så heldig å få vimpel tilsendt hver gang den slites ut. Takk Båtplassen!

diplom-vimpel.jpg.1010c80f4bf90113eab55b65a967dc31.jpg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Lars H. skrev 2 minutter siden:

Som vinner den første båtplassen entusiast vinneren i 2003 er jeg så heldig å få spesialvimpel med gullstriper tilsendt hver gang den slites ut. Takk Båtplassen!

diplom-vimpel.jpg.1010c80f4bf90113eab55b65a967dc31.jpg

Der tror jeg Ingar må fortsette utsendelsen!???

Mvh

Chilli Solbris

Solbris II skrev for 2 timer siden:

Tom Rør skrev for 2 timer siden:

Du har ikke sånn vimpel som jeg har:giggle:?

Det har jeg - fikk jo den "spesial-utgaven" ( med en pitteliten feil ) av deg når vi traff på hverandre i Florø;  Du på vei sørover, jeg nordover, og du syntes vimpelen jeg hadde var langt under den standard en BP-vimpel skal ha :yesnod:  :wink:  Men nå er også den utslitt.  Forøvrig aldri noen som har registrert/kommentert den "lille skjønnhetsfeilen " 

BONITA I

Faxen skrev 45 minutter siden:

Du Erik, dette har mange ventet på. For et supert tiltak, med masse problemer. Dette fikser du. :thumbsup:!

Og webutvikler finner ingen feilbooking oppsettet. ???

Håpløst. Men det går seg nok til!???

Mvh

Chilli Solbris

Bonita I skrev for 2 timer siden:

Det har jeg - fikk jo den "spesial-utgaven" ( med en pitteliten feil ) av deg når vi traff på hverandre i Florø;  Du på vei sørover, jeg nordover, og du syntes vimpelen jeg hadde var langt under den standard en BP-vimpel skal ha :yesnod:  :wink:  Men nå er også den utslitt.  Forøvrig aldri noen som har registrert/kommentert den "lille skjønnhetsfeilen " 

Det møtet husker jeg godt, men jeg  har vimpel med striper, og den er vel ikke på lager Erik? ?

For å få knappen på "Brevsending" til å akseptere klikk, måtte jeg zoom'e litt ut i nettleseren. Ved 80% zoom og mer funket det ikke. Med 70% zoom og mindre funket det. Mulig dette kan hjelpe webmasteren til å finne ut hva som er feil. Bruker forøvrig Vivaldi (Chrome-basert nettleser), om det har betydning.

Tom Rør skrev for 9 timer siden:

Det møtet husker jeg godt, men jeg  har vimpel med striper, og den er vel ikke på lager Erik? ?

Jo, men de vimplene med striper er det Ingar som sitter på. Og vil fortsatt gjøre det. Båtentusiastvimpler er gratis og fornyes når de er slitt ved å kontakte Ingar. ??

Mvh

Chilli Solbris

alf-inge skrev for 9 timer siden:

For å få knappen på "Brevsending" til å akseptere klikk, måtte jeg zoom'e litt ut i nettleseren. Ved 80% zoom og mer funket det ikke. Med 70% zoom og mindre funket det. Mulig dette kan hjelpe webmasteren til å finne ut hva som er feil. Bruker forøvrig Vivaldi (Chrome-basert nettleser), om det har betydning.

Kjempebra tilbakemelding. Videresendes!???

Mvh

Chilli Solbris

Dixie 2100 skrev for 2 timer siden:

Sånn ser det ut hos meg:

image.png.03dfc501f87deead2d20064280587f8c.png

Ser ut som "VELG"-knappen for "klikk og hent" havner bak bildet til "brevsending", og derfor ikke kan velges.   

Bruker forøvrig Opera, men det ble akkurat likt i Chrome.

Takker! Videresendes!??

Mvh

Chilli Solbris

Til alle dere som har bestilt vimpel og har valgt "Hentes" som leveringsalternativ vil få en faktura på kroner 39,- som må betales før vimpelen sendes ut!

Dette gjelder selvsagt ikke som faktisk henter vimpelen ombord i båten min i Fredrikstad!

Det er nå kun 1 (èn) vimpel igjen. Jeg varsler så fort det kommer en ny ladning inn på lager. 

Det vil gå 4 uker før lageret er fylt opp av den enkle grunn at de må syes!

Mvh

Chilli Solbris

68259384-important-message-rubber-stamp.jpg.c61a5fd6c029d64d41f01a57cc1916b2.jpg

Når det gjelder vimpler til de som er kåret til "Årets båtentusiast", altså vimpel med striper i det ene hjørnet, så skal de fortsatt fordeles av Ingar og hans medarbeidere! Er din vimpel med striper slitt så skriv til admin og få en ny tilsendt! 

Mvh

Chilli Solbris

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...