dabe Startet 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2021 Jeg har flyttet en 801 regulator koblet til en Eber 5 luftvarmer. Det er også koblet en sms mottaker til dette. Før flytting fungerte alt. Etter flytting, jeg måtte dessverre ta av kontaktene, får jeg ikke slått på via 801 kontrolleren, null liv. Både 5 og 25A sikring er ok. Når jeg sender start sms starter varmere og da blir det også liv i 801 og den viser temp. Ledninger er (midlertidig) koblet 1 til 1 ifht farge. Er det noen som skal kobles sammen? Den blå/hvite fra varmer siden var ikke koblet til noe, men ser ut som den blå hvite var koblet til noe på 801 siden. Finner ikke ut av det via skjemaer. Noen ideer? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Nemo Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Det er muligens diagnose som koples til pin 8 (Skjema for Airtronic L 25 2361). Dette må sjekkes så du er helt sikker. Jeg har forskjellige manualer og det er ikke alltid samsvar på fargene mellom de forskjellige dokumentene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.