Mcdougall Startet 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2021 Hvordan drev er dette?er velvet gir i båten,så kun Aksel inn i drev.så må ha ny belg. Men vet ikke navn og nr på drevet.og hvor mye oil skal den ha.tappet av ca 11 liter.sitter på wellcraft 32.Ford 7,3Liter motor Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Mercruiser Bravo2? Det undervannshuset der, er det noe spess racing greier? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
X10an Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 (redigert) Jeg tenkte også "Bravo med nosecone" før jeg scrollet helt ned til svaret til @Windy37GM Men Steyr t har helt rett. Dette er et Mercruiser Speedmaster drev. Redigert 7.Mai.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 7.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2021 Dette ligner veldig på Mercruiser TRS SSM .Det er forgjengeren til bravo. SSM er short speed master undervannshus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.