Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

riskyrasmussen skrev for 10 timer siden:

Problemet mitt med dette dusjhodet er at plastgjengene gir seg gang på gang.

Det var rart synes jeg, skal ikke være slik. Jeg har bodd i båten siden 2011 og har samme dusjhode som deg. Har faktisk i løpet av disse årene tenkt at dette virker som skikkelig kvalitet? Skiftet dusjslange for 5-6 år siden til en i plast/gummi. Brukte Biltemas VSS-tetning på gjengene og skrudde til litt mer enn fingerthigt. Vil som andre også er inne på tro det kanskje kan ha noe med enten dusjslangen (altså koblingen) eller hvor hardt du skrur til? De selger samme dusjhodene på Maritim, og så vidt jeg husker koster de i alle fall 500kr, så litt kvalitet burde man jo kunne forvente.

Hakkannen

Hakkannen

riskyrasmussen skrev for 10 timer siden:

Problemet mitt med dette dusjhodet er at plastgjengene gir seg gang på gang.

Det var rart synes jeg, skal ikke være slik. Jeg har bodd i båten siden 2011 og har samme dusjhode som deg. Har faktisk i løpet av disse årene tenkt at dette virker som skikkelig kvalitet? Skiftet dusjslange for 5-6 år siden til en i plast/gummi. Brukte Biltemas VSS-tetning på gjengene og skrudde til litt mer enn fingerthigt. Vil som andre også er inne på tro det kanskje kan ha noe med enten dusjslangen (altså koblingen) eller hvor hardt du skrur til? De selger samme dusjhodene på Maritim, og så vidt jeg husker koster de i alle fall 500kr, så litt kvalitet burde man jo kunne forvente synes jeg.

• Create New...