Jump to content

Edit History

hegra

hegra

Har ganske lik giver til instrumentet i min VP. Der er det en ledning til instrumentet og en til gods (batteri minus) . Prøv og koble den andre kontakten til batteri minus så tenker jeg den funker. Skader ikke og prøve. Hverken instrument eller giver blir skadet om det er feil så lenge du ikke kobler noen + ledninger til giver.   Til alarm og oljetrykklys har jeg en annen giver som er litt mindre, men også den har to kontakter med en til oljetrykklys og en til gods.                                  Tenker folka hos maritim har bomma litt hvis de sa den ene kontakten er til instrument og den andre er til oljetrykklys.

hegra

hegra

Har ganske lik giver til instrumentet i min VP. Der er det en ledning til instrumentet og en til gods (batteri minus) . Prøv og koble den andre kontakten til batteri minus så tenker jeg den funker. Skader ikke og prøve. Hverken instrument eller giver blir skadet om det er feil så lenge du ikke kobler noen + ledninger til giver.   Til alarm og oljetrykklys har jeg en annen giver som er litt mindre, men også den har to kontakter med en til oljetrykklys og en til gods.

hegra

hegra

Har ganske lik giver i min VP. Der er det en ledning til instrumentet og en til gods (batteri minus) . Prøv og koble den andre kontakten til batteri minus så tenker jeg den funker. Skader ikke og prøve. Hverken instrument eller giver blir skadet om det er feil så lenge du ikke kobler noen + ledninger til giver.

• Create New...