Jump to content

Edit History

Cerberus

Cerberus

Er der ikkje en svart knapp på baksiden? I såfall skal instrumentet passe til 4 eller 5 forskjellige giverstandarder. Husker ikkje heilt. Slik er det på mine kus instrumenter. Hold inne til det blinker og velge med videre trykk- hopper nåla  1/4 pr trykk  på skalaen tilsvarer en medfølgende tabell hvilken giverstandard det tilsvarer. 

Ellers virker nok ting akkurat som de skal. Når nåla går til Max på berøring til gods er den satt til europeisk standard, når den går til null står instrumentet til us standard eller noe der omkring. Der er variasjoner på begge to.  Og på giveren er det en tilkobling til instrumentet og en til oljetrykksalarm. 

Hadde du startet motoren ville du sett at instrumentet virket feil vei

Cerberus

Cerberus

Er der ikkje en svart knapp på baksiden? I såfall skal instrumentet passe til 4 eller 5 forskjellige giverstandarder. Husker ikkje heilt. Slik er det på mine kus instrumenter. Hold inne til det blinker og velge med videre trykk- hopper nåla  1/4 pr trykk  på skalaen tilsvarer en medfølgende tabell hvilken giverstandard det tilsvarer. 

Ellers virker nok ting akkurat som de skal. Når nåla går til Max på berøring til gods er den satt til europeisk standard, når den går til null står instrumentet til us standard eller noe der omkring. Der er variasjoner på begge to.  Og på giveren er det en tilkobling til instrumentet og en til oljetrykksalarm. 

Cerberus

Cerberus

Cerberus

Cerberus

Er der ikkje en svart knapp på baksiden? I såfall skal instrumentet passe til 4 eller 5 forskjellige giverstandarder. Husker ikkje heilt. Slik er det på mine kus instrumenter. Hold inne til det blinker og velge med videre trykk- hopper nåla  1/4,  på skalaen tilsvarer en medfølgende tabell hvilken giverstandard det tilsvarer. 

Cerberus

Cerberus

Er der ikkje en svart knapp på baksiden? I såfall skal instrumentet passe til 4 eller 5 forskjellige giverstandarder. Husker ikkje heilt. Slik er det på mine kus instrumenter. Hold inne til det blinker og velge med videre trykk- hopper nåla  1/4, 1/2, på skalaen tilsvarer en medfølgende tabell hvilken giverstandard det tilsvarer. 

• Create New...