Familiepåsjøen Startet 8.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2021 Har søkt i forumet. Men fant ikke svar på det jeg undrer på. Har en mørebas 17. Og skulle gjerne sett montering av kalesj. Det er montert på vår (nettopp kjøpt) men den er jo så merkelig. Går ned mot midten både bakfra og forfra. Så jeg føler noe ikke stemmer. Noen som vet hvor man ev kan finne bilder eller video på nett? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 8.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2021 Google er min venn: Mørebas 17, velg bilder; Der finner du masse. Velkommen til BP Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Familiepåsjøen Svart 8.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2021 Takk for velkomsten. Googla å fant ett bilde på en Finn annonse av alle saker. Sammenlignet å tror vi fant en monteringsfeil. Så i morgen skal vi se om det blir bedre. Veldig fint å ha en plass som dette for oss ferskinger ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.