mimak Startet 9.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2021 Hei, trenger litt jelp. Min nye Garmin UHD 72 sv har plutselig begynt å angi dybde på 0,3 meter. Siden vi er relativt fersk kan det være en innstilling ? Enheten er montert av verksted. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 9.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2021 Hvor er giveren montert? Viser den det uansett hastighet? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
mimak Svart 9.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2021 Jeg er usikker på hvor den er montert, men den har fungert hhelt fint i fart frem til den plutselig får slike "tak" det gjelder også om jeg ligger i ro Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 9.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2021 Hvis det ikke er lenge siden, sjekk om du er innenfor reklamasjonsperioden. Vet ikke hva slags båt du har. Men på Hulda har jeg vel pre-satt 0,5 meter. Om 'boksen' skulle miste kontakten med svingeren, ville hos meg 0,5 meter være det eneste hjernecella ville hatt å forholde seg til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.