Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Poenget er vel at propellbladene skal møtes i en spesiell posisjon når de er øverst, for å gi bedre et eller annet.

Men tror ikke dette er særlig merkbart fra føreplassen.

Kommer vel også an på om man har 3+3 eller 4+3 blad. På sistnevnte blir vel dette litt anderledes og kanskje av mindre betydning.

 

Her en tråd som omhandler emnet 

 

 

Og her en som har byttet fra det 3+3 til 4+3 blad og angivelig fikk noen problemer

 http://www.clubsearay.com/index.php?threads/bravo-3-prop-direction.88581/

 

timing.jpeg.bda0f2dcdccc07d9aa417ac66460801d.jpeg

Teerex

Teerex

Poenget er vel at propellbladene skal møtes i en spesiell posisjon når de er øverst, for å gi bedre et eller annet.

Men tror ikke dette er særlig merkbart fra føreplassen.

Kommer vel også an på om man har 3+3 eller 4+3 blad. På sistnevnte blir vel dette litt anderledes og kanskje av mindre betydning.

 

Her en tråd som omhandler emnet 

 

 

Og her en som har byttet fra det ene til det andre, og angivelig fikk noen problemer

 http://www.clubsearay.com/index.php?threads/bravo-3-prop-direction.88581/

 

timing.jpeg.bda0f2dcdccc07d9aa417ac66460801d.jpeg

Teerex

Teerex

Poenget er vel at propellbladene skal møtes i en spesiell posisjon når de er øverst, for å gi bedre et eller annet.

Men tror ikke dette er særlig merkbart fra føreplassen.

Kommer vel også an på om man har 3+3 eller 4+3 blad. På sistnevnte blir vel dette litt anderledes og kanskje av mindre betydning.

 

Her en tråd som omhandler emnet 

 

 

Og her en som har byttet fra det ene til det andre, og angivelig fikk noen problemer http://www.clubsearay.com/index.php?threads/bravo-3-prop-direction.88581/

 

timing.jpeg.bda0f2dcdccc07d9aa417ac66460801d.jpeg



×
×
  • Create New...