paarsand Startet 9.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2021 Noen som vet hvor slange til dusj akter legges originalt på comet 26? Det er så lite skjulte rom og hulrom i denne båten at jeg er veldig usikker på hvor jeg skal legge den uten å perforere alle skott.. tenkte å splitte ut fra vannkran i kjøkkenbenk. Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 9.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2021 Hei; dette gjorde jeg på min forrige båt, og den eneste naturlige ruten jeg fant var: -ned under pentry -bakover gjennom skottet aktenfor; helt i bunnen av dette -bakover under sengebunnen på bb side i akterkabinen -sidelengs inn i kassen over roret -opp inn i hyllen over rorkassen -Så la jeg dusjarmatur høyt oppe inne i dreggkassa, og da ble det bare ett hull fra dreggkassa og inn i hylla over hodeenden på bb seng i ac. -oppe på hylla ble det synlige slanger og koblinger til varmt og kaldt vann. Jeg brukte et blandebatteri som ligner på dette, og så byttet jeg ut røret med en slangenippel: https://www.maritim.no/blandebatteri VNR: 5382-00 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.