Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Haveva skrev 19 minutter siden:

Tenkte egentlig mest på å kunne grille ombord. Det kom ikke frem av innlegget ser jeg. Fint å grille på ute i det fri også. Veldig hyggelig både for barn og voksne, men det gjør vi ofte når vi ikke er ute i båten ellers. 

Jeg forstod egentlig det. Men jeg ville gjerne slå et slag for naturmetoden. Vi ligger nesten aldri i marinaer utenom hjemmehavna og finner det naturlig å gå i land for å grille. Ombord i båten ville jeg også foretrukket kull.

Og da blir det slik at selv om jeg hadde hatt gassgrill ombord, måtte jeg alltid ha med meg grillkull uansett. Ofte holder det også med ved og kongler. men det kan ofte være vanskelig å finne ved i uthavner. Så når vi planlegger strendhugg med bål eller grilling tar vi gjerne med en sekk tørr bjørkeved.

En gang vi var i uthavn og grillet og koste oss på svabergene kom det rop om hjelp fra en båt som hadde mistet en del til gassgrillen i vannet. Det var på rundt 8-10 meter. Det tok junior og jeg som en utfordring for fridykking. Gamlingen var først nede og reddet dagen for de uheldige. Så svømte vi tilbake til naturgrillen vår og tok med oss noen gratis østers på veien.

NilsPils

NilsPils

Haveva skrev 17 minutter siden:

Tenkte egentlig mest på å kunne grille ombord. Det kom ikke frem av innlegget ser jeg. Fint å grille på ute i det fri også. Veldig hyggelig både for barn og voksne, men det gjør vi ofte når vi ikke er ute i båten ellers. 

Jeg forstod egentlig det. Men jeg ville gjerne slå et slag for naturmetoden. Vi ligger nesten aldri i marinaer utenom hjemmehavna og finner det naturlig å gå i land for å grille. Ombord i båten ville jeg også foretrukket kull.

En gang vi var i uthavn og grillet og koste oss på svabergene kom det rop om hjelp fra en båt som hadde mistet en del til gassgrillen i vannet. Det var på rundt 8-10 meter. Det tok junior og jeg som en utfordring for fridykking. Gamlingen var først nede og reddet dagen for de uheldige. Så svømte vi tilbake til naturgrillen vår og tok med oss noen østers på veien.

NilsPils

NilsPils

Haveva skrev 4 minutter siden:

En gang vi var i uthavn og grillet og koste oss på svabergene kom det rop om hjelp fra en båt som hadde mistet en del til gassgrillen i vannet. Det var på rundt 8-10 meter. Det tok junior og jeg som en utfordring for fridykking. Gamlingen var først nede og reddet dagen for de uheldige. Så svømte vi tilbake til naturgrillen vår.

• Create New...