Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette er det delte og tidvis sterke meninger om. Det handler mest om hva man føler seg komfortabel med, og om man vil ha varm båt.

 

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles, og har ingen betenkeligheter med å la varmeren gå hele tiden. Når det er sagt, tar vi også andre risikoer, som å seile over hav og kjøre bil til jobb.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og se til at varmeren er korrekt montert i henhold til bruksansvisningen. Det er nok her den største fellen ligger.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette er det delte og tidvis sterke meninger om. Det handler mest om hva man føler seg komfortabel med.

 

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles, og har ingen betenkeligheter med å la varmeren gå hele tiden. Når det er sagt, tar vi også andre risikoer, som å seile over hav og kjøre bil til jobb.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og se til at varmeren er korrekt montert i henhold til bruksansvisningen. Det er nok her den største fellen ligger.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette er det delte meninger om. Det handler mest om hva man føler seg komfortabel med.

 

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles, og har ingen betenkeligheter med å la varmeren gå hele tiden. Vi tar også andre risikoer, som å seile over hav og kjøre bil til jobb.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og se til at varmeren er korrekt montert i henhold til bruksansvisningen. Det er nok her den største fellen ligger.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette er det delte meninger om. Det handler mest om hva man føler seg komfortabel med.

 

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles, og har ingen betenkeligheter med å la varmeren gå hele tiden. Andre tør knapt ha dieselvarmer installert.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og se til at varmeren er korrekt montert i henhold til bruksansvisningen. Det er nok her den største fellen ligger.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette er det delte meninger om. Det handler mest om hva man føler seg komfortabel med.

 

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles, og har ingen betenkeligheter med å la varmeren gå hele tiden. Andre tør knapt ha dieselvarmer installert.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og røykvarsler.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette handler om hva man føler seg komfortabel med.

 

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles. Andre tør knapt ha dieselvarmer installert.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og røykvarsler.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette handler om hva man føler seg komfortabel med.

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Har sikkert mer enn 30.000 driftstimer. Vi lever fremdeles. Andre tør knapt ha dieselvarmer installert.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og røykvarsler.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette handler om hva man føler seg komfortabel med.

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Vi lever fremdeles. Andre tør knapt ha dieselvarmer installert.

 

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og røykvarsler.

S/Y Emma

S/Y Emma

Dette handler om hva man føler seg komfortabel med.

Vi bor om bord, og har dieselvarmeren på 24/7 i vinterhalvåret. Vi lever fremdeles.

Husk CO-varslere i alle lugarer med uttak, og røykvarsler.



×
×
  • Create New...