Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Flid skrev for 4 timer siden:

Se på den hvite firkanten på bildet. Fungerer helt uten strøm,

Jeg ser et tosifret antall hvite firkanter med mange forskjellige bruksområder. Hvilken firkant er i tankene dine? Hva er firkantens primære funksjon, bortsett fra å spare strøm?

X10an

X10an

Jeg ser et tosifret antall hvite firkanter med mange forskjellige bruksområder. Hvilken av dem er i tankene dine? Hva er firkantens primære funksjon, bortsett fra å spare strøm?

X10an

X10an

Jeg ser et tosifret antall hvite firkanter med mange forskjellige bruksområder. Hvilken av dem er i tankene dine, og hva er firkantens primære funksjon, bortsett fra å spare strøm?

X10an

X10an

Jeg ser et tosifret antall hvite firkanter med mange forskjellige bruksområder. Hvilken av dem er isåfall i tankene dine, og hva er firkantens primære funksjon, bortsett fra å spare strøm?

X10an

X10an

Se på den hvite firkanten på bildet

Jeg ser et tosifret antall hvite firkanter med mange forskjellige bruksområder. Hvilken av dem er isåfall i tankene dine, og hva er firkantens primære funksjon, bortsett fra å spare strøm?

X10an

X10an

Se på den hvite firkanten på bildet

Jeg ser et tosifret antall hvite firkanter med mange forskjellige bruksområder. Hvilken av dem er isåfall i tankene dine, og hva er firkantens funksjon?

• Create New...