Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Johannes skrev for 23 timer siden:

Det synes som om denne angsten for dieselvarmer er omvendt proporsjonal med behovet,

Det syns eg ikkje er rart. Om eg hadde prøvd fallskjermhopping hadde eg vært livredd for å dø første gongen, men etter 50 hopp hadde det sikkert føltes trygt. Bruk av dieselvarmer om natta kan vel være både trygt og utrygt, avhenging av kva ein føler rundt det. 

Vestlandssong

Vestlandssong

Det synes som om denne angsten for dieselvarmer er omvendt proporsjonal med behovet,

Det syns eg ikkje er rart. Om eg hadde prøvd fallskjermhopping hadde eg vært livredd for å dø første gongen, men etter 50 hopp hadde det sikkert føltes trygt. Bruk av dieselvarmer om natta kan vel oppfattast som både trygt og utrygt, avhenging av kva ein føler rundt det. 

Vestlandssong

Vestlandssong

Det syns eg ikkje er rart. Om eg hadde prøvd fallskjermhopping hadde eg vært livredd for å dø første gongen, men etter 50 hopp hadde det sikkert føltes trygt. Bruk av dieselvarmer om natta kan vel være både trygt og utrygt, avhenging av kva ein føler rundt det. 

• Create New...