Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

jørn skrev 1 time siden:

@RonaldHvor får du at det er frakoblet henn? TS skriver: .....»Ville kjørt en systemrens på både saltvannssiden og ferskvannssiden før jeg hadde dratt på ferie.»

Trådstarter skrive da vitterlig, i første innlegg: "Nå er jo motoren 40 år og saltvannskjølt, gått i ferskvann siste to årene riktignok." 

Så svaret på spørsmålet er altså at det var her jeg får det fra. Annonsen har jeg ikke sett. Men kanskje det bare er en skrivefeil av TS, og at det skulle ha stått saltvannskjørt? Ser nå i ettertid at det kanskje er en mer sannsynlig forklaring...?

Ronald

Ronald

jørn skrev 1 time siden:

@RonaldHvor får du at det er frakoblet henn? TS skriver: .....»Ville kjørt en systemrens på både saltvannssiden og ferskvannssiden før jeg hadde dratt på ferie.»

Trådstarter skrive da vitterlig, i første innlegg: " %Nå er jo motoren 40 år og saltvannskjølt, gått i ferskvann siste to årene riktignok." 

Så svaret på spørsmålet er altså at det var her jeg får det fra. Annonsen har jeg ikke sett. Men kanskje det bare er en skrivefeil av TS, og at det skulle ha stått saltvannskjørt? Ser nå i ettertid at det kanskje er en mer sannsynlig forklaring...?

• Create New...