Belia Startet 11.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2021 Det er noe som er uklart for meg mht til kretsskjemaet og kobling av drivstoffpumpa. Jeg har to svarte ledninger ut fra dieselvarmeren som skal koble til brun og blå fra pumpa. Antar det er det samme hvilken svart jeg bruker på feks brun? Slik ser det ut i kretsskjemaet. Det er kontakt X16 og X17 det er snakk om. Hva sier ekspertisen? Sitér dette innlegget Hilsen Belia Link to post
X10an Svart 11.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2021 (redigert) Hvis det er en slik tikkepumpe så spiller ikke polariteten noen rolle. Men for sikkerhets skyld bør du koble brun til sort og den blå til svart :-) For å være helt seriøs så står det rett nok i skjemaet at pinne 1 på kontakt X4 skal til blå, og pinne 2 på kontakt X4 skal til brun. Og hvilken pinne som er hvilken bør du kunne se på tilkoblingen på varmeren. Men det spiller som sagt ingen rolle i praksis. Redigert 11.Mai.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Belia Svart 11.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2021 Glimdrende? Da monteres det blå på svart og brun på sort som foreslått? Sitér dette innlegget Hilsen Belia Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.