Bodehode Startet 11.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2021 Jeg har et ITT Jabsco "Brydon toilet Standard 29090-0000", i en gammel båt fra 1988. Det lekker litt i pumpen, men jeg finner ikke reservedeler til toalettet i de nettbutikkene jeg har vært innom, kun fra 1997 og oppover. Noen som vet hvor man finner deler til så gamle toaletter? Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
fredriksen Svart 11.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2021 Dersom pumpa din lekker rundt stempelstammen, så trenger du et servicekit som har delenummer 29044-0000 (del nr 18 som er tre deler, om du har dele-sprengskisse). Egentlig så trenger du bare en O-ring, men den må du måle størrelsen på for å kjøpe tilsvarende. En annen men litt dyrere løsning, er å kjøpe hele repsettet slik at du får låsing på pumpa (Twist n' lock), denne her : Jabsco Twist n`lock Toalettpumpe Manuell Maritim Båtutstyr Jeg har et toalett fra 1989, og dette settet passet direkte selv om reklamen skriver at det passer fra 1990 og nyere. Mener å huske at det i Jabsco dokumentasjonen som fulgte med, sto at det passet "alle". Har ikke den dokumentasjonen nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.