Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Map sensoren vil ikke stoppe turtallet på den måten. Den gir bare lavere ladetrykk, og ingen feilmelding. Motoren virker bare slapp. 

jeg hadde startet med å sjekke diesel tilførselen. Helt tilbake til tank. Sjekk filtre, sjekk at det ikke kommer inn falsk luft. Blås i slangen tilbake til tanken slik at du får sjekket stigerører.

sjekk også luftfilter og at det ikke er noe i luftfilterboksen som hindrer luft tilgang. 

om det ikke hjelper hadde jeg sjekket turboen. Kan være den har satt seg. Den starter typisk å lade på 1800rpm på disse motorene     Ta av isolasjonskappen. Sjekk at begge turbiner snurrer fritt og st det ikke er mye koks på blader og huset. 

Bitteliten

Bitteliten

Map sensoren vil ikke redusere turtsllet på den måten. Den gir bare lavere ladetrykk, og ingen feilmelding. Motoren virker bare slapp. 

jeg hadde startet med å sjekke diesel tilførselen. Helt tilbake til tank. Sjekk filtre, sjekk at det ikke kommer inn falsk luft. Blås i slangen tilbake til tanken slik at du får sjekket stigerører.

sjekk også luftfilter og at det ikke er noe i luftfilterboksen som hindrer luft tilgang. 

om det ikke hjelper hadde jeg sjekket turboen. Kan være den har satt seg. Den starter typisk å lade på 1800rpm på disse motorene     Ta av isolasjonskappen. Sjekk at begge turbiner snurrer fritt og st det ikke er mye koks på blader og huset. 

Bitteliten

Bitteliten

Map sensoren vil ikke redusere turtsllet på den måten. Den gir bare lavere ladetrykk, og ingen feilmelding. Motoren virker bare dau. 

om det ikke hjelper hadde jeg sjekket turboen. Kan være den har satt seg. Den starter typisk å lade på 1800rpm på disse motorene 

• Create New...