btt Startet 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2021 Hei, noen som vet hva det koster, eller hvor få kjøpt slik sort stoff til å ha på vindu utvendig for å skjerme for innsyn. hva det heter ? Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Det heter vel solskjerming tror jeg. Mange salmakere kan ordne dette. Vet ikke hva det koster, tenkte å få laget noe selv også, men har ikke kommet så langt enda;) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Kjøpte sånn klyse presenning til for 5 år siden.meiner å huske at det kom på rundt 4 båthenger. Funker supert kan anbefales Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 12.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Takker, klyse pressening ja ??? Sitér dette innlegget Link to post
Anderre Svart 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 (redigert) Jeg kjøpte en liten rull med screenduk fra en lokal leverandør av solskjerming og betalte en behagelig liten sum. (Mener på at det var 2500,- for 2x4m) Klippet til og hadde planer om å sy/sveise på kantbånd for å gjøre det mer solid. Nå har den blitt brukt tre sesonger uten å revne eller bli skadet til tross for at jeg bare har laget fire hull i toppen til kalesjefester og satt på to vanlige trykknapper i bunn. -Utrolig behagelig med sånn klysepresenning!! Redigert 13.Mai.2021 av Anderre (see edit history) Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.