Jump to content

Edit History

stenhaug78

stenhaug78

altera mulier skrev 9 minutter siden:

Italienere kan bygge båt - Karnic er godt bygde båter, det er ikke dermed sagt at om en båt er solid bygget at den makter hastigheter på 50 - 60 kn +/-. 

Min tanke var heller ikke å kjøre i 50-60 kn. Det jeg tenker er at en brukt motor mister effekt over tid. Jeg tenker at en ny 200hk går langt bedre enn en 10 år gammel 200hk ? Mulig jeg bommer her, men ville nå trodd at en 10-15 år gammel motor mister en del futt.

Så er det heller ikke slik at jeg på død og liv må ha en 250hk, men siden jeg kjøper brukt så tenkte jeg at det blir mer å velge mellom å større kjangs for å finne en god handel.
Jeg kunne like gjerne kjøpt en 175hk om jeg ser den er i god stand og ikke har for mye timer kjørt.

stenhaug78

stenhaug78

altera mulier skrev 4 minutter siden:

Italienere kan bygge båt - Karnic er godt bygde båter, det er ikke dermed sagt at om en båt er solid bygget at den makter hastigheter på 50 - 60 kn +/-. 

Min tanke var heller ikke å kjøre i 50-60 kn. Det jeg tenker er at en brukt motor mister effekt over tid. Jeg tenker at en ny 200hk går langt bedre enn en 10 år gammel 200hk ? Mulig jeg bommer her, men ville nå trodd at en 10-15 år gammel motor mister en del futt.

• Create New...