Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Eika skrev 57 minutter siden:

Det eneste som gjelder er å følge med fremover, lese bølger, vind, strøm. Så ikke bland stress og mas inn i det å kjøre fort til havs. 

Observasjon forover og til sidene er viktig - uansett hvilken hastighet man kjører med :smiley: Du er muligens en erfaren høyhastighets båtfører, ikke vet jeg, men jeg lurer på hvilken rollefigur du er for ferskinger på sjøen som nettopp har kjøpt sin første båt (med eller uten dyp V-bunn og et monster på hekken) som ikke har den ringeste anelse om hvordan man skal oppføre seg på sjøen (lese sjø, vind, strøm, andre båter etc) som ser deg frese forbi i 60kn +++ og oppleve din avstressende båtglede! Dessverre opplever jeg og mange av mine båtvenner altfor ofte idiotisk høyhastighetskjøring på sjøen (da snakker jeg om over 30 kn), som tett på land (skiltet med 5 knop), badeplasser, tett forbikjøring av andre båter etc. 

Men du er sikker ikke en av dem :thumbsup:

Ønsker deg en flott, fartsfylt, avstressende sommer på sjøen :thumbsup:

(kjører du en Tesla?)

tom Cognac

tom Cognac

Eika skrev 56 minutter siden:

Det eneste som gjelder er å følge med fremover, lese bølger, vind, strøm. Så ikke bland stress og mas inn i det å kjøre fort til havs. 

Observasjon forover og til sidene er viktig - uansett hvilken hastighet man kjører med :smiley: Du er muligens en erfaren høyhastighets båtfører, ikke vet jeg, men jeg lurer på hvilken rollefigur du er for ferskinger på sjøen som nettopp har kjøpt sin første båt (med eller uten dyp V-bunn og et monster på hekken) som ikke har den ringeste anelse om hvordan man skal oppføre seg på sjøen (lese sjø, vind, strøm, andre båter etc) som ser deg frese forbi i 60kn +++ og oppleve din avstressende båtglede! Dessverre opplever jeg og mange av mine båtvenner altfor ofte idiotisk høyhastighetskjøring på sjøen (da snakker jeg om over 30 kn), som tett på land (skiltet med 5 knop), badeplasser, tett forbikjøring av andre båter etc. 

Ønsker deg en flott, fartsfylt sommer på sjøen :thumbsup:

(kjører du en Tesla?)

tom Cognac

tom Cognac

Eika skrev 48 minutter siden:

Observasjon forover og til sidene er viktig - uansett hvilken hastighet man kjører med :smiley: Du er muligens en erfaren høyhastighets båtfører, ikke vet jeg, men jeg lurer på hvilken rollefigur du er for ferskinger på sjøen som nettopp har kjøpt sin første båt (med eller uten dyp V-bunn og et monster på hekken) som ikke har den ringeste anelse om hvordan man skal oppføre seg på sjøen (lese sjø, vind, strøm, andre båter etc) som ser deg frese forbi i 30kn +++ og oppleve din avstressende båtglede! Dessverre opplever jeg og mange av mine båtvenner altfor ofte idiotisk høyhastighetskjøring på sjøen (da snakker jeg om over 30 kn), som tett på land (skiltet med 5 knop), badeplasser, tett forbikjøring av andre båter etc. 

(kjører du en Tesla?)

tom Cognac

tom Cognac

Eika skrev 42 minutter siden:

Observasjon forover og til sidene er viktig - uansett hvilken hastighet man kjører med :smiley: Du er muligens en erfaren høyhastighets båtfører, ikke vet jeg, men jeg lurer på hvilken rollefigur du er for ferskinger på sjøen som nettopp har kjøpt sin første båt (med eller uten dyp V-bunn) i disse koronatider og ikke har den ringeste anelse om hvordan man skal oppføre seg på sjøen. Dessverre opplever jeg og mange av mine båtvenner altfor ofte idiotisk kjøring på sjøen, som tett på land (skiltet med 5 knop), badeplasser, tett forbikjøring etc. 

• Create New...