Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

pipe skrev for 12 timer siden:

Det er ikke slik att forsikringselskapet lager problemer med oppgjør på rutine selv om motoren er større enn hva det står på CE godkjenningen.

Vet du det, eller tror du det? Er det slik at "Bordet fanger", med andre ord har selskapet akseptert din premiebetaling på en båt/motor hvor motoren er større enn hva båten er CE-godkjent for så er det "fritt frem" og ingen fare for konsekvenser? Føler jeg selv er litt skeptisk til det .

— Generelt kan jeg si at vi mener overskridelser av den godkjente motorstørrelsen er ganske alvorlig. Kommer man ut for en ulykke og har en større motor enn det båten er godkjent for, kan det resultere i at forsikringen bortfaller og at det blir snakk om en regress, sier informasjonsdirektør Jack Frostad i If.

Mouche

Mouche

pipe skrev for 12 timer siden:

Det er ikke slik att forsikringselskapet lager problemer med oppgjør på rutine selv om motoren er større enn hva det står på CE godkjenningen.

Vet du det, eller tror du det? Er det slik at "Bordet fanger", med andre ord har selskapet akseptert din premiebetaling på en båt/motor hvor motoren er større enn hva båten er CE-godkjent for så er det "fritt frem" og ingen fare for konsekvenser? Føler jeg selv er litt skeptisk til det .

• Create New...