ansgar Startet 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2021 (redigert) Har en Wallas 85d koketopp som jeg bruker en omnia ovn på. Wallas koketoppen skrur seg av etter 15-20 min grunnet overoppheting. På den lille platen har jeg en gryte med vann slik at denne ikke står tom. er det noen trint for å unngå overoppheting? @Wallas Service Redigert 13.Mai.2021 av ansgar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 Mens vi venter på svar fra Wallas service: Har du en koketopp med eller uten varmelokk? Ja den typen som kan vippes opp og ned alt etter om det skal kokes eller varmes i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 Skal ikke slå seg av pga overoppheting ved bruk av Omnia, etter det jeg vet. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
ansgar Svart 13.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 Har den uten lokk. har hatt to båter med samme utfordring. Den ene hadde Wallas som benyttet fritidsparafin, og nå denne som går på diesel. ser det har kommet en ny versjon Omnia med rustfri bunn. Den jeg har er ikke rustfri, kan det ha noe å si? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 Slår den seg av når du koker poteter også? Eller bare når du bruker Omnia? Hvordan er det med luftingen rundt ovnen? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.