Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Komodo skrev for 1 time siden:

Når det gjelder trekkraft er det vel kun særnorske regler som gjør at man kun kan trekke 3,5 tonn med disse.

3.500kg er maks vekt på 50mm kulekobling. Dette har ingenting med særnorske regler å gjøre. Det har ihvertfall tidligere vært mulig å få registrert disse med høyere hengervekt med "fifth wheel" / svanehals kobling.

Komodo skrev for 1 time siden:

Prismessig begynner vel disse å bli billige nå

Du har linket til en 2004 modell som har gått 375.000 kilometer. Selger forteller at "rust finnes her og der" og at "hyttehjørnet er dårlig". I min verden (min lukkede boble?) er ikke 240.000 kroner spesielt "billig" for et slikt prosjekt... 

Men solid og råsterk er jeg med på. Og bilen er jo rett og slett tøff! :-) 

X10an

X10an

Komodo skrev 1 time siden:

Når det gjelder trekkraft er det vel kun særnorske regler som gjør at man kun kan trekke 3,5 tonn med disse.

3.500kg er maks vekt på 50mm kulekobling. Dette har ingenting med særnorske regler å gjøre. Det har ihvertfall tidligere vært mulig å få registrert disse med høyere hengervekt med "fifth wheel" / svanehals kobling.

Komodo skrev 1 time siden:

Prismessig begynner vel disse å bli billige nå

Du har linket til en 2005 modell som har gått 375.000 kilometer. Selger forteller at "rust finnes her og der" og at "hyttehjørnet er dårlig". I min verden (min lukkede boble?) er ikke 240.000 kroner spesielt "billig" for et slikt prosjekt... 

• Create New...