elskerseiling Startet 14.Mai.2021 Del på Facebook Startet 14.Mai.2021 Har noen vært borti en variant der eksosbelgen er erstattet med noe som ser ut som en åpen gummimoffe som bare står rett ut av gimbalhuset? Kjøpt meg ny båt og jeg ble så overraska over bråket fra eksosen. På v8 kan det være moro med litt lyd men på en v6 så blir det bare støy for meg. Kan jeg sette på vanlig eksosbelg? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 14.Mai.2021 Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Ja, kjenner til den. Grei løsning for å slippe unna belg som løsner. Prøvet en sesong og tok den av. Problemet med eksosbelg er at de er stive og gjerne faller av på bell house side. Sitter som regel greit hvis du ikke tilter drevet helt opp, enda verre om du lar drev stå tiltet helt opp over litt tid. Litt bedre støymessig med belg som sitter bare i tansom-ende enn med den korte muffa. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.