Martine29 Startet 14.Mai.2021 Del på Facebook Startet 14.Mai.2021 Idag var jeg på en 130 nm lang tur med en Saga 32 fra 1998 med en 222 hk Yanmar med fast aksling. Jeg synes det er så inn i helvete mye bråk. Kassen er isolert men nesten umulig å føre en samtale uten å kauke. Dro spaken ned og max rpm var 3000. Marsja 15 knop på 2800. Kan det være at propell er for tung. Eier har nettopp kjøpt båten. Ellers en utrolig romstor båt, i forhold til min Westbas Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.Mai.2021 Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Din Vestbas har vel motor under dørken på akterdekket..? Det samme har jeg i min... Det blir straks mer støy i en båt med motor under salongen... Jeg var med å formidlet et salg av en Saga 32 i fjor sommer, med Volvo i ...og tenkte det samme når trøkket til... Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 14.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Westbas motor midtstolt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.