Dr Nelson Startet 14.Mai.2021 Del på Facebook Startet 14.Mai.2021 Er kun en eneste ting i båten som jeg ikke vet hva er. Nemlig denne! Hva kan det være? Den er skrudd til taket Og det går to små kabler til den igjennom taket, så må jo ha en hensikt. Ser ut som fabrikkmontert dings. ikke noe av/på knapp heller. Gidder ikke demontere halve taket heller få å vite hva den er til. Noen som har lik? Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 14.Mai.2021 Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Ser ut som tempratursensor til dieselfyr Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 14.Mai.2021 Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Nei og nei, og jeg som trodde det var sensor til en gammel alarm, og klippet bort min 🙈 Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 14.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Gulborg skrev 58 minutter siden: Ser ut som tempratursensor til dieselfyr Godt mulig at det er sensor til dieselvarmeren ja. Gjerne starte den og fyre opp hårføneren og se om varmeren stanser av seg selv Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 14.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2021 Gulborg skrev 1 time siden: Ser ut som tempratursensor til dieselfyr Takk, da fant jeg ut av det. Googlet Webasto thermo sensor… takk for respons Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.