Jump to content

KAD44, turteller faller til null


Makrellitomat

Recommended Posts

Det har nok samanheng med ladinga frå dynamo. Sjekk om ladestraum går til 0 / spenning går ned, samtidig som turtellaren kuttar. 
Feilen ligg truleg i laderegulator, - ev. at batteriet nektar å ta i mot lading.

Ein enkel test du kan gjera når fenomenet inntreff, er å setja på ein forbrukar med litt belastning. eks. navigasjonslysa. Viss turtellaren byrjar å fungera då, bør du sjekka batteri fyrst og deretter regulator.

Link to post
Havlengt skrev for 3 timer siden:

Det har nok samanheng med ladinga frå dynamo. Sjekk om ladestraum går til 0 / spenning går ned, samtidig som turtellaren kuttar. 
Feilen ligg truleg i laderegulator, - ev. at batteriet nektar å ta i mot lading.

Ein enkel test du kan gjera når fenomenet inntreff, er å setja på ein forbrukar med litt belastning. eks. navigasjonslysa. Viss turtellaren byrjar å fungera då, bør du sjekka batteri fyrst og deretter regulator.

Takk for godt tips, skal sjekke dette neste gang jeg er i båten?

Link to post
Makrellitomat skrev for 22 timer siden:

Ser noen steder at turteller skal være koblet til W på dynamo. Stemmer dette, eller har KAD 44 en induktive giver (i såfall hvor er denne plassert)?

Tok et bilde av dynamo i dag: 

Det er ingen ledning  tilkoblet W på dynamo. Skulle det være en ledning her, eller står det en induktiv giver et eller annet sted?

A3F75284-3404-4ABA-9A78-6440C46081AF.jpeg

Link to post

Da har jeg funnet sensoren. Den står plassert på toppen av svinghjulet (grunnet liten plass var den vanskelig å få øye på).

Min magefølelse sier at den induktive giveren er frisk, ellers skulle jeg tro motoren hadde oppført seg merkelig da signalet også går via ECU(kompressor slår inn og ut på riktig tid)..

Tenker jeg prøver å bytte turtall instrumentet og ser om det er her feilen ligger.

Link to post

På dei "analoge" motorane i 40-serien er kompressor styrt av ein dedikert induktiv givar kombinert med eit turtalsrelè. Vidare er pulssignalet for turtellar henta frå W på dynamo som tidlegare diskutert.

 

Eg er usikker på korleis dette er gjort på 44/300, men det er nærliggande å tenkja at turtalsgivaren er einaste leverandør av rpm-signal inn på ECU, soleis er teorien din logisk.

Men, det er dyre dingsar du er borti no, kanskje du kunne fått verifisert feilen ved å lesa ut diagnose, ev. fått låna eit turtalsinstrument for å testa? 

Vil tru at Bjordal & Madsen har vore borti dette før.

Link to post

Har vært i kontakt med Bjordal & Madsen, og her er deres svar:

 

«Det står en rpm sensor på toppen av registeret.

Denne styrer inn/utkobling av compressor, og har ingen ting med turteller å gjøre

Turteller henter sitt signal fra dynamo»

 

fikk også 2 stk wiring diagram tilsendt (se bilder). 
 

Ut fra wiring diagrammet ser jeg ikke at den er koblet til dynamo. Turtallsgiver S+ går inn på leder 13 på plugg 37. For meg ser det ut til at denne går direkte til ECU leder nr 23.

 

Overser jeg noe, eller virker dette litt rart?

 

9CDD58EE-0471-45E7-87F2-C8D59FBC1648.png

Link to post

B & M beskriv installasjonen slik eg gjorde opprinneleg. Men skjemaet dei har sendt, ( som forøvrig også korresponderer med det eg la ut ) stemmer ikkje med beskrivelsen.- Ei heller bildet av dynamoen din..

 

Håpar det kjem innspel frå nokon som har detaljkunnskap . :smiley:

 

PS! På finn.no er det ein kar som til stadighet annonserer overhalte motorar. Han har nok god kunnskap, kanskje ein telefon dit kan vera nyttig?

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...