Jump to content

Edit History

Duvel

Duvel

Tradisjonell redningsvest virker alltid. Et sikkerhets element som ikke er helt sikkert er jo litt av et konsept.

Også må jeg jo si at jeg er litt sjokka over å lese at når ulykken er et faktum, man ligger kanskje i vannet og er bevisstløs av en eller annen grunn - man ble kanskje påkjørt av "Siggurd Hakekløft" som bare hadde tatt seg en styrepils mens han snudde seg for å blunke bråkjekt til "Brysthilde Fagerfjord" som sitter bak i den nyinnkjøpte båten med 2x300hk på fullt imponeringsnivå med trottelen på elleve, eller så kanskje man bare simpelthen sklei og slo hodet i rekka, trenger ikke være værre enn det; og så skal man begynne å fundere på hvor man hadde lagt redningsvesten.

En ulykke skjer jo ofte ikke akkurat sånn som man hadde forestilt seg og planlagt det, liten nytte med en redningsvest som ligger i en benk et eller annet sted da.

Duvel

Duvel

Tradisjonell redningsvest virker alltid. Et sikkerhets element som ikke er helt sikkert er jo litt av et konsept.

Også må jeg jo si at jeg er litt sjokka over å lese at når ulykken er et faktum, man ligger kanskje i vannet og er bevisstløs av en eller annen grunn - man ble kanskje påkjørt av "Sigurd Hakekløft" som bare hadde tatt seg en styrepils mens han snudde seg for å blunke bråkjekt til "Brysthilde Fagerfjord" som sitter bak i den nyinnkjøpte båten med 2x300hk på fullt imponeringsnivå med trottelen på elleve, eller så kanskje man bare simpelthen sklei og slo hodet i rekka, trenger ikke være værre enn det; og så skal man begynne å fundere på hvor man hadde lagt redningsvesten.

En ulykke skjer jo ofte ikke akkurat sånn som man hadde forestilt seg og planlagt det, liten nytte med en redningsvest som ligger i en benk et eller annet sted da.

Duvel

Duvel

Også må jeg jo si at jeg er litt sjokka over å lese at når ulykken er et faktum, man ligger kanskje i vannet og er bevisstløs av en eller annen grunn - man ble kanskje påkjørt av "Sigurd Hakekløft" som bare hadde tatt seg en styrepils mens han snudde seg for å blunke bråkjekt til "Brysthilde Sengevill" som sitter bak i den nyinnkjøpte båten med 2x300hk på fullt imponeringsnivå med trottelen på elleve, eller så kanskje man bare simpelthen sklei og slo hodet i rekka, trenger ikke være værre enn det; og så skal man begynne å fundere på hvor man hadde lagt redningsvesten.

Duvel

Duvel

Også må jeg jo si at jeg er litt sjokka over å lese at når ulykken er et faktum, man ligger kanskje i vannet og er bevisstløs av en eller annen grunn - man ble kanskje påkjørt av "Sigurd Hakekløft" som bare hadde tatt seg en styrepils mens han snudde seg for å blunke bråkjekt til "Brysthilde Sengevill" som sitter bak i den nyinnkjøpte båten med 2x300hk på fullt imponeringsnivå med trottelen på elleve, eller så kanskje man bare simpelthen sklei og slo hodet i rekka, trenger ikke være værre enn det; og så skal man begynne å fundere på hvor man hadde lagt redningsvesten.

Duvel

Duvel

Også må jeg jo si at jeg er litt sjokka over å lese at når ulykken er et faktum, man ligger kanskje i vannet og er bevisstløs av en eller annen grunn - man ble kanskje påkjørt av Sigurd Hakekløft som bare hadde tatt seg en styrepils mens han snudde seg for å blunke bråkjekt til Brysthilde Sengevill som sitter bak i den nyinnkjøpte båten med 2x300hk på fullt imponeringsnivå med trottelen på elleve; og så skal man begynne å fundere på hvor man hadde lagt redningsvesten.

• Create New...