Jump to content

Edit History

gtkvammen

gtkvammen

Cerberus skrev for 1 time siden:

5250 17p 1.85 37 knop gir 8% slip. Så alle tall er akkurat som de skal. Bortsett fra det heile virker gå litt tregt. Og med så lavt slipp kan man utelukke både groe og dårlig trim. Om motoren skulle gå ureint så skulle det høres lett for enhver. Hmm. Har du sjekket at du faktisk får fullt pådrag fra kontrollboksen og det heile ikkje bunner i feiljustert gasswire 

Det høres jo greitt ut da! Bare at jeg mangler omtrent 1000rpm ? ja om man kunne høre at motoren harket eller noe var det enklere. Men jeg forstår på andre forum også at en defekt coil feks, vil gjerne ikke være så lett å oppdage annet enn et lavere turtall ??‍♂️ Jeg har tenkt pp feiljustering av fjernkontrollen, men denne er elektronisk, ikke wire. Evt noe man kan gjøre eller sjekke med en datamaskin kanskje?

gtkvammen

gtkvammen

Cerberus skrev 1 time siden:

5250 17p 1.85 37 knop gir 8% slip. Så alle tall er akkurat som de skal. Bortsett fra det heile virker gå litt tregt. Og med så lavt slipp kan man utelukke både groe og dårlig trim. Om motoren skulle gå ureint så skulle det høres lett for enhver. Hmm. Har du sjekket at du faktisk får fullt pådrag fra kontrollboksen og det heile ikkje bunner i feiljustert gasswire 

Det høres jo greitt ut da! Bare at jeg mangle omtrent 1000rpm ? ja om man kunne høre at motoren harket eller noe var det enklere. Men forstår på andre forum også at en defekt coil feks vil gjerne ikke være så lett å oppdage annet enn et lavere turtall ??‍♂️ Jeg har tenkt op feiljustering av kontrollen, men denne er elektronisk, ikke wire. Evt noe man kan gjøre eller sjekke med en datamaskin kanskje?

• Create New...