Jump to content

Edit History

Tor-77

Tor-77

motorår

Hallo

Jeg har kjøpt meg en billigbåt siden den jeg hadde ble stjålet..

Sånn er livet, og håper den finner et godt hjem i Kaunas som Politiet sa den ble kjørt til.

Uansett,

Jeg har nå en flott Ibiza 17 med Mariner 90 hk som ligger i Drammensfjorden.

Den går bra men jeg har noen problemer med den:

Den luter litt mot styrbord- jeg kan vel ikke være så jævla feit? Den luter noe uten noen i også, men i plan blir det værre...

Når tilten er under null så er det helt umulig å kjøre den fordi den luter enda mer.

Det er stabilisatorfinner på den - og har ikke sjekket om det er vann i dubbeltbunnen på den.

Så er det også en del "slakk" i styresnekka.

Det er Quicksilver gass og slikt, men jeg lurer på hvor mye det koster å bytte hele greia - er det noen som har erfaring med dette?

Har noen manualen til mariner 90 hk 1998-99 modell?

Tor-77

Tor-77

Hallo

Jeg har kjøpt meg en billigbåt siden den jeg hadde ble stjålet..

Sånn er livet, og håper den finner et godt hjem i Kaunas som Politiet sa den ble kjørt til.

Uansett,

Jeg har nå en flott Ibiza 17 med Mariner 90 hk som ligger i Drammensfjorden.

Den går bra men jeg har noen problemer med den:

Den luter litt mot styrbord- jeg kan vel ikke være så jævla feit? Den luter noe uten noen i også, men i plan blir det værre...

Når tilten er under null så er det helt umulig å kjøre den fordi den luter enda mer.

Det er stabilisatorfinner på den - og har ikke sjekket om det er vann i dubbeltbunnen på den.

Så er det også en del "slakk" i styresnekka.

Det er Quicksilver gass og slikt, men jeg lurer på hvor mye det koster å bytte hele greia - er det noen som har erfaring med dette?

Har noen manualen til mariner 90 hk 97-96 modell?

• Create New...