Kissa05 Startet 18.Mai.2021 Del på Facebook Startet 18.Mai.2021 Jeg har en Ibiza 17 Sport som med minst 2 personer i er svært stabil og god. Med en gang jeg kjører båten alene blir den svært ustabil, dvs at den ligger veldig mye på høyre siden i vannet. I og med at både styrekonsoll og bensintanken er plassert på høyre side så er dette kanskje ikke så rart når bensintanken i tillegg er 60L. Noen som vet hva som kan gjøres? Bensintanken er forresten plassert i rommet forran styrekonsollen og ikke bakerst...... Setter pris på alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Den enkle løsningen er selvfølgelig to 25 liters plastdunker som du kan fylle fra sjøen eller tømme på kort tid ettersom behovet melder seg. Den ligger mot "høyre" sier du. Hvilken side blir det igjen, heller båten mot den røde eller mot den grønne sokken min? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kissa05 Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Den lener seg mot styrbord...... Altså mesteparten av vekten er plassert på styrbord side Sitér dette innlegget Link to post
Pax Svart 2.Mai.2022 Del på Facebook Svart 2.Mai.2022 Har samme båt og samme problem. Har dessverre ikke noe svar. Har prøvd med dunk med vann uten nevneverdig suksess. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.